Marvel
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Fórum alapú szerepjáték, mely a Marvel világát felölelve nyújt kellemes szórakozást mindenkinek!
 
HomeKeresésRegisztrációBelépés

 

 Szervezetek létrehozása

Go down 
SzerzőÜzenet
J. Jonah Jameson
Admin
J. Jonah Jameson

Hozzászólások száma : 72
Join date : 2011. May. 20.
Tartózkodási hely : Bárhol

Szervezetek létrehozása Empty
TémanyitásTárgy: Szervezetek létrehozása   Szervezetek létrehozása Icon_minitimeSzomb. Május 21, 2011 2:00 am

Csapat alapítás


A játékban lehetősége van minden szereplőnek csapatba lépni, vagy akár alapítani egyet. Ám ahhoz, hogy egy játékos csapatot alapíthasson, ahhoz néhány feltételnek kell eleget tennie. Első sorban szükséges egy alapító tag, aki létre hoz egy csapatot. Ám az alapítótagnak, minimum 100 játékbeli hozzászólás szükséges (nem off téma!) és aktív játék. Talán ez a legfontosabb!

Egy csapatba minimum 4 fő szükséges, az alapítóval együtt, és a csapat/ szervezet/szövetség/banda létrejöttét a játéktéren ki kell játszani. Erre sor kerülhet egy rövidebb mesélői magánkaland során, tömegkalandban, korszak kalandban, vagy egyszerűen csak a játékosok a mesélőt kívül hagyva össze gyűlnek, és megbeszélés útján létrehozzák a teamet. De írásos nyomnak kell lennie! Azonban a csapat létrehozásához a vezetőnek legalább 60 hozzászólással kell rendelkeznie és utána engedélyt kérni rá a Staff-tól.

Egy játékos által alapított csapatban nincs létszámhatár. Akármennyi karaktert maga köré gyűjthet ez ügyben, akár a multi karaktereit is (ha van neki) vagy az NJK-it, illetve más játékosoknál ugyan így.
Viszont ha már létrejött a brigád, akkor egy adatlapot kell készíteni a megfelelő topikba ezzel kapcsolatban, ami az alapvető információkat mindenféleképpen tartalmazza. Azok a következők:

Név: (a csapat neve)

Tartózkodási hely: (ahol a csapat többnyire ténykedik, vagy ami a törzshelyük)

Irányító/alapító/vezér/főnök: (a csapat feje, aki megalapította)

Tagok: (egyértelműen a tagokat felsorolva)

Oldal: (jó vagy rossz)

Működésük:*(legális vagy illegális)

* A csapat működése: Egy csapat akkor lehet legális, ha azt a kormány felé jelzik, hogy össze verbuválódtak. Ezt nem szükséges kijátszani kalandban, de tudni illik, ha legálisan működik, akkor a kormány kérését is teljesíteni kell, és egyfajta számon adással tartoznak a hatóságok felé, illetve fel kell fedni kilétüket, ha nem is a civilek előtt, de a rendőrségnek mindenféleképpen, majd pedig regisztrálni kell a képességüket.
Az illegális csapat számára nincsenek ilyen kötöttségek. Ám a rendőrségen múlik, hogy egy-egy akciójuk után körözik-e őket, vagy nem. Így ez elégé kétes dolog lehet. Viszont egy bűnözői szövetség csak is illegálisan működhet!


Leírás: (rövid ismertető a csapat megalapulásának okáról, szokásairól, felállásáról és minden egyéb ami csak eszedbe jut.)

Cél: (a csapat célja/ céljai, amit el akar érni)

Szövetséges: (vannak e a csapatnak segítői)

Ellenség: (a csapat ellenségei)

Összes Kredit:

Elköltött:

Fennmaradó:


Ha ezzel megvan a csapat, akkor már csak egy elbírálónak kell engedélyezni a működésüket, és hivatalosan is mehetnek. Akár bűnözői együttesről van szó, akár hősökről, mesélői NJK-k is csatlakozhatnak, ha van rá igénye a csapatnak, és meg van a 3 fő. Ám az ilyen nem túl sűrűn fordulhat elő.



Pont rendszer


Minden illegálisan megalapuló csapat 4 ponttal kezd, míg a legálisak 6 ponttal. Ezután a tagok számától függően további plusz pontokban részesül a csapat (3 p./fő) és ebbe az NJK-k is bele értendők.
A közös kreditet, csak is kizárólag a csapattal kapcsolatos holmikra lehet elkölteni. Ez teljesen független a magánkredittől!

4 pont: Egy kisebb méretű kúria, ahol a tagok meghúzhatják magukat.
5 pont: Akár egy nagyobb kúria,vagy torony, ami a csapat törzshelye/ bázisa lehet
6 pont: Föld alatti bázis
7 pont: Az égben lebegő hatalmas komplexum, vagy a tengerek/ óceánok mélyén fekvő állomás.
8 pont: Saját sziget hatalmas komplexummal, esetleg űrbéli állomás

A fent említett bázisok mindegyike a megvétel után, csupán az alap felszerelésekkel vannak ellátva, semmi más különlegességgel.

3 pont: 5 személyes furgon, (golyóálló)
4 pont: kisebb lebegő/ repülő hajók akár tűzerővel ellátva (4 személyes)
5 pont: nagyobb méretű hajók, gépek amik nagy erejű tűzerővel van megáldva, és golyóálló vázzal. Esetleg robbanóanyagot is kivethet. (6 fő)
6 pont: nagy méretű hajók, tengeralattjáró gépek, repülők amikkel már akár az űrbe is el lehet látogatni, és pajzsgenerátorral ellátott, sugár fegyverekkel felszerelt gépezet (10-16 fős)

3 pont: figyelő berendezések a rendőrség adattárához.
4 pont: figyelő berendezés, amivel a CIA, FBI, és rendőrség adatait egyaránt nyomon lehet követni.
5 pont: a katonaság és a kormány adatait is tartalmazó szuper gépek.

Mivel nem lehet felsorolni minden létező dolgot, ami egy csapat számára szükséges lehet, és a játékosok fantáziája is kimeríthetetlen, ezért bármi ami eszetekbe jut, azt kreditért meg lehet vásárolni egy előzetes egyeztetés után.

Fejlődési rendszer


A csapatok számára csak úgy van a fejlődési szint, mint a karaktereknek. Ezen szintek ugyan úgy hatással vannak a játéktérre, mint bármi más, így befolyásolható a fórum élete is és kalandok kimenetele akár.

Egy legális, vagy illegálisan működő hős csapat szintjei:

1. szint: Az polgárok kissé bizalmatlankodva tekintenek rájuk, némileg fenyegetésnek érzik, hogy egy csapatba verbuválódtak, a hatóságok pedig nagy valószínűséggel mind ezt nem tolerálják, és ha esélyük nyílik rá, akár börtönbe is zárhatják az egyik tagot, vagy mindegyiket. A gonosztevők nem igazán tartanak tőlük, ám bennük van egy minimális félsz.

2. szint: A nép kezdi elfogadni őket, és már bizalommal tekintenek rájuk. A hatóságok révén megosztott vélemények vannak, de még inkább többségben az ellenszenv uralkodik. A gonosztevők már kezdenek óvakodni tőluk. A piti gaztevők, tolvajok, gyilkosok és rablók nem akarnak összefutni a csapattal.

3. szint: A hatóságok jelentős része már tiszteli és elismeri a munkásságukat, már minimális a bizalmatlankodók tábora. Az Amerikai kormány érdeklődését is felkeltik. A civilek teljes mértékben elismerik és szeretik a csapatot. Egyértelműen hősök a szemükben a tagok. A gonosztevők jelentős része már fél a csapattól, és az alvilág is fenyegetésnek érzi őket.

4. szint: Hírük egész Amerikában elterjedt, az emberek szeretik a csapatot, szinte alig akad kételkedő a milliós táborfőben. A hatóságok mindenhol tisztelik és hálásak a tetteikért. Az amerikai kormány nagy figyelmet szentel működésüknek. Ezen a ponton már a szuper bűnözőket is képesek megfélemlíteni.

5. szint: Nem csak Amerika de az egész bolygó megismerte őket, és hatalmas hatással vannak a polgárokra, akik hatalmas megbecsüléssel, és szeretettel néznek fel rájuk. Nem csak az amerikai, de más kontinensek, országok kormányai is megkörnyékezi a hősöket különböző ajánlatokkal. Már bármelyik szuper bűnözőt képesek megfélemlíteni, akár nagyobb szabású csapatokat is.

6. szint: A Föld bolygón kívül is eljutott a nevük, ezzel más fajok és planéták is felfigyelve rájuk, hálával tartoznak nekik. Ám ezen a ponton rengeteg ellenségük van, még olyanok is akikről nem tudnak, és minden áron el akarják söpörni az útból a hősöket.




Egy bűnözőkből álló csapat szintjei:

1. szint:
Minimális ismeret az emberek nem nagyon félnek tőlük a rendőrség csak kevés figyelmet áldoz nekik. Alig van befolyásuk az alvilági életre.

2. szint: A polgárok elszórva hallottak róluk, ám az általános félelem mellett nem tartanak tőlük sokkal jobban. A hatóságok folyamatosan köröztetik a tagokat, és az alvilági figurák kezdik megismerni a csapatot, ám a tagokat egyenként még nem igazán.

3. szint: A nép már jelentősen tart a csapattól, és több bűnüldöző figyelmét is magukra vonták, illetve a rendőrség folyamatosan keresi a tagokat. Az alvilág minden ponton ismeri a csapatot, és a tagokat is. Már befolyással is rendelkeznek.

4. szint: Amerika jelentős része hallott a csapatról, és félelemben élnek amíg ők jelen vannak. A rendőrség mellett több más hatósági szervezet is körözi az alakokat, illetve szövetségileg is körözés alatt állnak. Továbbá már minden hős felfigyel rájuk és meg akarják állítani a csapatot. A kormány kezdi egyre fenyegetőbben érezni magát. Az alvilágban kisebb vezérré nőtték ki magukat.

5. szint: Amerika minden pontján ismerik a csapatot, és más kontinensekre is elterjedt a hírűk. A polgárok félnek, és már élve, vagy halva de fel akarja oszlatni a kormány ténykedésüket. Olyan ellenségeik is vannak, akikről sosem hallottak. Az alvilág jelentős része az ő irányításuk alatt van világ szerte.

6. szint: Más bolygók is rettegve gondolnak rájuk. Ezen a ponton olyan hírnévre tettek szert, ami túl nagy hatalomnak mondható. A teljes alvilági élet az ő irányításuk alatt van, és akár más planétákon is befolyással bírhatnak.




Természetesen a csapatok szintjét a játékosok szintje is befolyásolja. Illetve nem csak növekedhet, de csökkenhet is a hírnevük. Kalandok során tesznek szert ismertségre, és úgy növekszik a nevük. Ám a hősökből összeállt csapat, ha a kormány támogatását élvezi, az-az legálisan működik akkor egyből +1 szinttel magasabbról indulnak. Minden újonnan megtett lépcsőfok után a játékosok mindegyike +3 ponttal gazdagodik, és a csapat kreditje pedig annyival, ahány főt számlál.
Vissza az elejére Go down
https://marvelworldfrpg.hungarianforum.net
 
Szervezetek létrehozása
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Marvel :: Szabályzat-
Ugrás: